niedziela, 24 lutego 2013

Serwetki do koszyczka

W wielkanocnym koszyczku zawsze miałam szydełkowe serwetki  z cieniutkich nici, bo takie wydawały mi się bardzo eleganckie. Nadal tak uważam, ale  postanowiłam, że czas na zmiany i w tym roku koszyczek dostanie nową serwetkę, robioną na drutach. Trudno było mi się zdecydować na wzór, dlatego zrobiłam dwie. A ponieważ do Świąt jeszcze sporo czasu, to może zrobię następne, dla ułatwienia sobie wyboru ;P
Wzory serwetek z Sabriny, druty pończosznicze nr 2,5, bawełna typu Maxi, wym 28 cm.

37 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona!!!Piękne!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!!! Takie serwetki zawsze kojarzyły mi się z wielkanocnymi koszami... warto zachować tą tradycję

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, obie możesz wykorzystać, jedną na spód koszyczka, drugą na wierzch.

    OdpowiedzUsuń
  4. absolutnie zachwycające:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprost nie mogę się napatrzeć jakie piękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja si zastanawiam czy zrobić nową czy wyciągnąć starą? ale jak tak patrze.............. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podobają obydwie:))też bardzo lubię piękną serwetkę w koszyku:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne serwetki, wybór będzie bardzo trudny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Będziesz chyba musiała losować :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Są piękne! Muszę w tym roku też sama wykonać choć jedną sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ładne Twoje nowe serwetki. Nie wiem, którą wybrałabym, gdyż obydwwie przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne serwetki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym miała wybierać ,nie potrafiłabym,są urocze.Trzeba mieć zdolne paluszki do takich cudeniek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne serwetki. Uwielbiam te drutowe, ale jakoś nie mogę się zabrać za ich wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie potrafiłabym wybrać ładniejszej. Obie są tak śliczne, że pewnie poszłabym z dwoma koszykami:D Mówisz, że robisz następne dla ułatwienia wyboru? hmm... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale się nie dziwię,że trudno Ci się zdecydować,obie serwetki są tak śliczne,że aż........ brak mi słów. Pozdrawiam i buziaczki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite! Piękne! Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne!!!!dlaczego mi brak talentu?

    OdpowiedzUsuń
  19. Trudny wybór bo obie są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Są śliczne, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jednak serwetki wykonane na drutach mają swój nie powtarzalny urok, śliczne i jedna do koszyka , a druga na stół pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak serwetki na drutach to jest to i jednak delikatnością przewyższają szydełkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cos pieknego ,sa przecudne te serwetki !Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne serwetki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj uwielbiam patrzeć na serwetki druciane cudne są :) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne te serwetki,nie umiem takich na drutach!:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne serwetki ! udekorują nie tylko koszyczek. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za miły komentarz u mnie :)
    Twoje serwetki są piękne, takie delikatne. Do niedawna nie wiedziałam, że można robić serwetki na drutach! U mnie w koszyczku zawsze była serwetka, haftowana przez babcię wzorem kaszubskim :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany ale piękne cudownie to zrobiłaś pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa na moim blogu :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich drucianych serwetek, ja kiedyś próbowałam robić je na drutach ale po chwili rzuciłam w kąt , wszystko mi się myliło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście, wybór trudny, bo obie serweteczki zasługują na koszyczek :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wpadam z rewizytą i podziwiam. Na te serwetki zachorowałam. Ciekawe kiedy znajdę na nie czas:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudne jestem nimi zauroczona Wszystkie prace robione pani rękoma są wspaniałe ,przecudne.Mam ogromną prośbe czy mogę prosic schematy tych serwetek (Wzory serwetek z Sabriny, druty pończosznicze nr 2,5, bawełna typu Maxi, wym 28 cm.),będę wdzięczna Serdecznie pozdrawiam Leokadia Moj adres email;lodzia56@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...