niedziela, 7 kwietnia 2013

Serwetki na drutach

Pamiętacie moje  serwetki , które robiłam  w lutym  ? Jedna z nich miała być ozdobą mojego wielkanocnego koszyczka, ale niestety obie się rozeszły.  Miło, ale ja jak zwykle zostałam z niczym, ponieważ zajęłam się robieniem baranów i jajek, no i zabrakło mi czasu. Tragedii nie było, bo na szczęście w szafie mam dyżurne szydełkowe serwetki, które od lat używam do tego celu. Zrobię sobie na przyszły rok i już nikomu nie oddam - takie postanowienie, którego mam nadzieję dotrzymać ;)  W przedświątecznym pędzie udało mi się jeszcze zrobić serwetkę, która poszła w dobre ręce - jako prezent
a tuż przed, zauroczona urodą serwetki Urszuli wydziergałam tę oto ślicznotkę
bardzo dziękuję za udostępniony schemat :)
Oczywiście, tak jak poprzednie, też poszła w dobre ręce :)

43 komentarze:

  1. Przepiękne są te serwety robione na drutach, delikatne i efektowne! Ale cóż ja nie potrafię, więc podziwiam te piękności u ciebie i ciesze się tą, którą mi darowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO kochana to tak zawsze jest,że szewc chodzi....
    ja miałam podobny problem, miałam bo Ty mi go rozwiązałaś i pięknie mój koszyczek przyozdobiłaś :) właśnie tą cudną serwetką jak napisałaś - która poszła w dobre ręce -
    dziękuję Ci kochana jeszcze raz.
    No i jak zwykle, zrobiłaś kolejne cudo :) pozdrawiam i buziaczki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga ma świetny kształt! Rewelacja ! :)
    Ale obie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne. Chyba i ja w końcu spróbuję zrobić coś podobnego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są zachwycające! Aż szkoda mi się robi, że ja tak nie potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu śliczne obie ale ta druga... naprawdę cudna !!!!!
    ktoś ma tu zdolne łapki ...
    miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te serwety robione na drutach!!! Podziwiam i podziwiam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo cieszy, że serwety mają takie powodzenie i jest to dopingiem do zrobienia następnych. A ładne są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, ładne, ja wciąż mam zamiar zabrać się za serwetki i druty / ale czy podołam? Bardzo podobają mi się tego typu serwety pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i poszły w bardzo dobre ręce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci wyszły obie serwetki, są takie delikatne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetki robione na drutach sa piekne więc sie nie dziwię,że sie rozeszły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak mam z serwetkami. Tych nie oddawaj nikomu bo są prześliczne. Serwetki na drutach to dla mnie czarna magia ale tak bardzo mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwet na drutach jeszcze nie próbowałam, ale kto wie...
    Jak tak patrzę na te Twoje cuda, to nabieram wielkiej ochoty. Czy mogę usmiechnąć się o schematy?
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, bardzo chętnie, ale musisz mi podać adres e-mail, może napisz do mnie, mój adres na górze po prawej stronie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Każda z nich budzi zachwyt :) piękne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne :-) Piękne wzory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy szybko znajdują chętnych:))))obydwie serwetki są śliczne:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te serwety. Moja mama kiedyś też takie robiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie piękne że zaczynam robić z zazdrości !

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne serwetki!
    A że się "rozeszły" i zostałaś z niczym... znany nam chyba wszyskim syndrom "szewca bez butów';-))))))
    Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne serwetki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację ślicznotki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie serwetki są cudne :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie dziela ,cudne serwety!Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, bardzo piękne obie. Nie wiele mam takich piękności- po teściowej;
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwyciłam się serwetami robionymi na drutach,które sprzedawała pewna pani w naszym mieście.Tylko nie mogłam uwierzyć,ze mozna robic takie cudenka drutami.Ale zobaczyłam,jak to robi,i teraz ,patrząc na Twoje -mogę tylko podziwiać/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne serwetki :) ja niestety nie potrafię takich dziergać na drutach :)
    dziękuję za odwiedziny, bardzo mi miło ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fascynują mnie " druciane " serwetki, trzeba niesamowicie zręcznie władać drucikami, aby wszystko wyszło tak ślicznie i równiutko. Wielkie brawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne serwetki, to nic dziwnego,że są rozchwytywane. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obłędne cudeńka!!!
    Mam małe 2 sprawy 1 to uśmiech o schematy marzena@police.pl
    a 2 to mam pytanie czy zapisujesz się do tej zabwy w podaj dalej?
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prace a szczególnie zachwyciła mnie ta kwadratowa pani Oaanną proszę o schemat ....Serdecznie pozdrawiam z Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  32. Pani Joanno bardzo przepraszam za to przeze mnie napisane imię,pomyłka:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzień dobry,czy wykonuje Pani serwetki na sprzedaż?
    Mój meil:ewadzwonek@interia.pl
    Ewa Waszkowiak
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobja mi się obie serwetki i bardzo proszę o schemat ,z góry dziękuję pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta druga serwetka bardzo mi się podoba i bardzo proszę oschemat pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  36. P Joanno podoba mi się bardzo ta serwetka i bardzo proszę o schemat,właściwie dwie są bardzo ładne pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...