sobota, 13 maja 2017

Poducha

Zaczyna się robić wiosenna pogoda, jak na maj przystało, a ja właśnie sobie przypomniałam, że miałam zimą zrobić poduszkę, która za mną "chodzi". Kilka lat temu znalazłam jej zdjęcie w sieci i uparłam się, że muszę znaleźć schemat. Po długich bezowocnych poszukiwaniach odpuściłam. No bo ile można szukać ? W zeszłym tygodniu podjęłam próbę zrobienia jej ze zdjęcia i jestem strasznie szczęśliwa, że udało się za pierwszym podejściem, bez prucia.
tak wygląda przód
a tak tył poduchy
włóczka akryl z domieszką wełny, druty nr 4, wsad kulka silikonowa

22 komentarze:

  1. Prześliczna !!! taki motyw lub podobny marzy mi się na plecach w swetrze.
    Pozdrawiam
    Danuta N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w sieci takie swetry i też mi się podobają, ale za leniwa jestem żeby sobie zrobić ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Poduszka piękna:))zdolna z Ciebie dziewczyna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka przepiękna!!!!!!!!!!!!!!serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie dlatego za mną chodziła ;)

      Usuń
  4. Wspaniała, fajnie że nie dałaś za wygraną :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no bo uparciuch ze mnie ;)

      Usuń
  5. Prześliczna poducha! Ja też czasem odtwarzam wzory ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja rzadko to robię, za wygodna jestem ;) wolę gotowe wzory.

      Usuń
  6. Tylko Ty potrafisz zrobić takie cudo ze zdjęcia i to za pierwszym podejściem, brawo Ty ! Śliczna jest.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, teraz to przesadziłaś ........ tym razem mi się udało :)

      Usuń
    2. Oj tam przesadziłam, wiesz, że nie lubię kitu wciskać i gadam co myślę, więc jak powiedziałam, to tak jest !

      Usuń
  7. Gratuluję zdolności , cudna jest ta podusia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Poducha jest cudna,gratuluję tak perfekcyjnego wykonania i to bez żadnego schematu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż mam powiedzieć? Dla mnie cudo nieosiągalne!
    Pozdrawiam Cię cieplutko, Joasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Poduszka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...