piątek, 10 lutego 2017

Stópki

W zeszłym tygodniu urodził się nam Szymonek - 58 cm i 4130 g. Metryczki nie mam czasu wyszyć, ale zrobiłam stópki, z których będzie pamiątkowa zawieszka
Zaczęłam też przedświąteczną produkcję. I tradycyjnie na pierwszy rzut poszły baranki. W tym roku tylko 8 sztuk.
Robienie ich powinno mi się już znudzić, bo robię je od 10 lat, ale uwierzcie, że to sama przyjemność, tym bardziej, że pójdą w dobre ręce :)
Niebawem, mam nadzieję, pokarzę coś nowego, czego jeszcze nie robiłam, coś co się szybko robi, tylko trzeba uważać, by nie zrobić sobie krzywdy ;)



18 komentarzy:

  1. Śliczne stópki, świetny pomysł na pamiątkę. Baranki są przeurocze! Wygląda wspaniale takie stadko :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stadko niestety się rozejdzie, ale jeszcze się nim nacieszę. Rozstaniemy się przed świętami :)

      Usuń
  2. Stópki wyglądają uroczo :). Baranki, jak takie cudeńka mogą się znudzić - nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogą się znudzić, nie mogą, bo ciągle ktoś o nie prosi :)

      Usuń
  3. Gratuluję Szymonka, duży z niego chłopak. Oby się chował zdrowo :)
    Stupki są przeurocze, ale te baranki to cuda ! Ile mogłabyś pokazać jakiegoś tutorialu w związku z nimi?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę zrobić tutorialu, ponieważ wzór na baranki mam z forum Kaiem z zastrzeżeniem żeby go nie udostępniać.

      Usuń
  4. Gratulacje!!! A stópki cudne! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!Niech się synek zdrowo chowa:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne baranki, a te stópki :) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko kochana toż te cuda są rewelacyjne!!!! Nie mogę nawet wybrać co mi się bardziej podoba - stópki czy baranki :)) Są po prostu świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No kochana co to takiego się dzieje,czyżbyś została babcia? Stópki przesłodkie, a o barankach to już nie wspomnę. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stópki są cudowne. Bardzo ładnie wyglądają i baranki również są świetne.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  10. W ramach wymianki zamienię na gwiazdki choinkowe ( mam ich trochę dużo ). Takich baranków mi potrzeba w tym roku. Co Ty na to. Pozdrawiam i proszę o odpisanie na moją prośbę.
    tbrudzińska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stópki niesamowicie słodkie, super stadko ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Stópki są obłędne, Joasiu!!!!!! A baranki kocham miłością absolutną i cieszę się, że mam stadko od Ciebie :-) Sama chętnie zmierzyłabym się z wykonaniem takiego... Uściski przesyłam!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...