czwartek, 16 marca 2017

Jaja na dwa sposoby ;)

Pierwszy:
Transferowe jaja były kiedyś dla mnie ogromnym wyzwaniem, ale dzięki dobremu nauczycielowi robię je już trzeci rok i za rok też zrobię. W zeszłym roku oprócz wiedzy dostałam od Danusi grafiki ptaszków, które zachwyciły mnie swoją urodą. Cały rok przymierzałam się by je przenieść na jajo i tak doczekały do teraz. Tempo godne podziwu, prawda ? Ale już mam i oglądam, głaszczę, uśmiecham się do nich ... Pewnie uznacie, że wariatka ze mnie ;) ale zobaczcie czyż nie są cudne ?
powstały też inne, bo jak robić, to robić
Danusiu, jeszcze raz wielkie dzięki za Toją dobroć :)
Drugi :
Ponieważ szydełkowe też muszą być
Wzór na nie mam z Facebooka od Handmade by Siwa
Na patykach mam jeszcze inne jaja, ale jeszcze "w proszku", więc nie do pokazania, ale za kilka dni będę się nimi chwalić :)

13 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne. Ja mam nadzieję, że dla siebie też zdążę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa sposoby są śliczne:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są te jaja transferowe i nie dziwię się, że zachwycasz się nimi!
    A szydełkowe bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bym miała takie jaja to też bym je głaskała i się do nich uśmiechała. Są REWELACYJNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedne i drugie bardzo mi sie podobają, piękne i dopracowane! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe są :), zazdroszczę tej wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne, zwłaszcza te ptaszkowe, ale szydełkowe też bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite ptaszki i nie ma co się dziwić że do nich wracasz - Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. They present it with many necessary macronutrients, vitamins, and minerals to function properly and also help to alleviate ache and stress. It’s value noting that Ketosis Diet Pills are, so far, unregulated supplements. Because of this, almost all hashish products are currently unlawful to provide, own and eat within the UK.

    BioLife Keto
    One Shot Keto Pro
    Insulux Comentarios
    Green Lobster CBD Gummies
    Keto GT Doctor Juan
    UltraSonic Keto Pills

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...