poniedziałek, 2 grudnia 2013

Szybkie gwiazdki i koralikowo

Czyli moje ulubione, bo robi się bardzo szybko i z upinaniem też nie ma problemu. Zrobiłam ich już 27 sztuk i nadal robię. No niech ktoś powie, że nie są cudne ;)
Szykuję też prezenty świąteczne. W tym roku postanowiłam, że wszystkie moje bliższe i dalsze dziewczynki, te duże i małe, dostaną bransoletki.
Koraliki Toho transparent crystal11/0, 6 w rzędzie, cieniowany kordonek
Koraliki Toho transparent crystal11/0, 6 w rzędzie,  cieniowany kordonek
Koraliki Toho transparent siam ruby 11/0, 7 w rzędzie, na czerwonym kordonku

26 komentarzy:

  1. Pięknie śniegowo i koralikowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na prezenty, na pewno się spodobają :) Gwiazdki sa rzeczywiście piękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gwiazdeczki i biżuteria szczególna, kolory bajkowe, pastelowo-tęczowe, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że są cudne! Piękne gwiazdeczki :-)
    Bransoletki wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu, są cudne. Na bank! Bransoletki też. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwiazdki super! Z czego one sa zrobione? Bransoletki piekne! U mnie tez bransoletki! Zajrzyj jak znajdziesz chwilke do mnie! Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki są z białych nici Kaja 15 Ariadny.
      Dziękuję za zaproszenie, zaraz zajrzę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Są przecudnie cudne! A ja takich nie umiem, a chciałabym......
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyloma gwiazdkami to można cały dom w Alaskę przekształcić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację , gwiazdki przecudne. Bransoletki będą świetnym prezentem.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gwiazdki proste, łatwe w upinaniu a jaką piękną ozdobą będą.
    A Twoje "koralikowo" bajeczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie bardzo ładne te gwiazdki, bransoletki zreszta też:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze ,że szybkie w robieniu,a bransoletki będą świetnym prezentem :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne gwiazdki! Wspaniałe bransoletki!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne gwiazdeczki, widzę, że nie u Ciebie świata już tuż, tuż :) Ja to jestem w tym roku do tyłu, no cóż, musi tak już być, nadrobię na Wielkanoc ;)Bransoletki szalenie mi się podobają, są wprost cudne :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prezenty będą miały dziewczyny :) Gwiazdki proste, ale właśnie w tym cały ich urok! :) bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urzekła mnie prostota gwiazdeczek :)Dziewczyny będą miały super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i gwiazdki i bransoletki:)))Pozdrawiam i podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te gwiazdeczki, takie proste i inne i przez to fantastyczne, czemu ich wcześniej nie zauważyłam ?
    A bransoletki super, chyba muszę poprosić o instrukcję, co do użytego towaru - tak łopatą poproszę :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gwiazdki są cudne:) zachwycają:) Biżuteria również śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te maleństwa też lubię robić, powstają szybko i są śliczne! Tęczowe bransoletki pewnie zadowolą obdarowane!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknych gwiazdek tyle i bransoletki śliczne!Pozdrawiam ciepło, u mnie nadal silnie wieje i najlepiej nie wysuwać nosa z ciepełka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Joasiu, bardzo ciekawy jest ten kordonek w drugiej bransoletce. Może wymienimy się kilkoma metrami cieniowanego kordonka?
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...