niedziela, 28 grudnia 2014

Świąteczne prezenty

Święta minęły i były bardzo udane. Pełne radości i rodzinnego ciepła. Było mnóstwo udanych prezentów. Jak już od wielu lat,  większość podarowanych przeze mnie, zrobiłam własnoręcznie. I tym razem były trafione i przyniosły radość, ku mojej radości :)
te trafiły do Danusi. Niestety w przedświątecznym pędzie zrobiłam tylko jedno zdjęcie choć było więcej drobiazgów
więcej zdjęć  tu
były też grzybki, pierwsze mojej produkcji, troszkę koślawe ;)
i bombka, w troszkę innym stylu niż poprzednie
zdjęcie dzięki uprzejmości właścicielki tu, bo też nie zrobiłam zdjęcia
I bransoletki
A pochwalę się jeszcze moją wielką dumą - mój Tomasz jest już zawodnikiem, jeździ na turnieje i odnosi sukcesy
tu w oczekiwaniu na wejście na lód
i w akcji
zdjęcia pochodzą ze strony KTH

10 komentarzy:

  1. Podziwiałam u Danusi wszystkie Twoje cuda, spróbuj mi tu coś zalewać, że tak idealnie to niby tylko ja ! Wszystko dopracowane, a nawet dopieszczone, biżutki jak zwykle powalają, no a wnusio, gratuluję, rośnie nam nowy Czerkawski !
    Pozdrawiam i Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki przepiekne ale mnie dzis powaliły te grzybki , są świetne, A wnusio rośnie na niezłego hokeistę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty :-) Wszystko bardzo piękne - bardzo udane prezenty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podarki zrobiłaś , i sukcesów dla małego sportowca życzę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu, nawet moja mama wydała okrzyk zachwytu i oglądała koronki z każdej strony. Wszyscy byli zachwyceni. Teraz Danusia myśli nad podziękowaniem. Buziaki i dobrego Nowego Roku. A wnusio fajny, tym bardziej, że kocha sport.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, jesteś jedyna w swoim fachu. Przepięknie władasz drutami, szydełkiem i oczywiście igłą. Przecudne prezenty, jeszcze raz serdecznie Ci dziękujmy :) Tomaszek, zuch chłopak, zacięcie ma po babci ;) Oby tak dalej, rośnie nam kolejny wielki sportowiec, życzę mu wielu sukcesów w Nowym Roku. Joasiu i Tobie życzę pociechy z wnucząt, dużo zdrowie, weny twórczej i siły do dalszego dziergania. Szczęśliwego Nowego Roku !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful gifts!!
    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koślawe?!!! Proszę mi tu nie grzeszyć! Są PIĘKNE! Już dziś składam zamówienie na przyszłe Święta!!! Na 6 :D
    Wszystko śliczne! Woreczki, bombeczki, jak ja to lubię!
    Biżuteria, zwłaszcza ta ciemnobrązowa bransoleta, bardzo mi się podoba :) A Tomkowi życzę w nowym roku samych udanych i skutecznych akcji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne woreczki :) i grzybki i koraliki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie TY piekne rzeczy robisz, sliczne woreczki, grzybenki sa przepiekne, i bizuteria z koralikow, gratuluje talentu,pozdrawiam , dziekuje za odwieziny i komentarz,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...