czwartek, 5 września 2013

Serwetka Szafir

Ta serwetka od dawna wabiła mnie swoją urodą, ale jakoś nie mogłam się zebrać żeby ją zrobić. Powodów było masa, a to że łączona z dwóch elementów, że na okrągłych drutach trzeba ją robić, no i ta wielkość ... jeszcze takiej dużej nie robiłam i myślałam, że nie dam rady.  Na szczęście się udało, bez problemów, w tempie ekspresowym. Nie zdążyłam się na nią napatrzeć i nacieszyć, ponieważ przeznaczyłam ją na pewien szczytny cel, o którym pisze u siebie Bożenka. Mam cichą nadzieję, że spodoba się i pójdzie za rozsądną cenę.
Nici bawełniane z Lidla, czyli średniej grubości, druty pończosznicze 2,5 i okrągłe 2,5, średnica 54 cm

31 komentarzy:

  1. Nooo kochana, teraz to pojechałaś, ale cudna serwetka, jeszcze takiej nie widziałam.Pracochłonna to chyba jak widać bardzo, ale na szczytny cel i na pewno dobrze się sprzeda :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!!! Chciałabym też tak umieć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale warto było. Podziwiam, tym bardziej, że tego nie umiem i pewnie już się nie nauczę. Pozostanie mi podziwianie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A gdzie można znaleźć schemacik tego cudeńka? Pozwolę sobie zapytać...

      Usuń
    2. Schemat pochodzi z Diany Robótki ręczne nr 3 1995 r, Lacrima też ją robiła i schemat był u Niej dostępny, ale jak podasz e-mail to prześlę.

      Usuń
  5. Piękny cel i piękna serwetka. Widzę taką po raz pierwszy. Mam niedosyt zdjęć. Da się coś z tym zrobić ?
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie, jak pisałam, serwetka wysłana.

      Usuń
  6. Serweta cudnej urody i pięknie wydziergana. Cel szczytny , popieram takie akcje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się że kusiła - cudna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała! Jak zrobić taką serwetę na drutach? Toż to czarna magia jakaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki diabeł straszny, tak tylko wygląda, a robi się rewelacyjnie.

      Usuń
  10. Piękna w całej swej urodzie. Dzieło to mało powiedziane.Widać, że z sercem wykonana. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. szczytny cel i piękna serweta...
    no dlaczego nie umiem na drutach robić serwetek ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka bardzo ładna i ciekawa, lubię robione na drutach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serwetka przypomina kwiat słonecznika, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetka przecudnej urody, zawsze zachwycały mnie te druciane, bo to na raz tyle oczek i trzeba się pilnować z obracaniem na prawo, lewo, żeby spuszczanie wyszło równiutko i w odpowiednią stronę, może i to nie czarna magia, ale na pewno wyższa szkoła jazdy, a Ty jesteś w tym Mistrzem. Ja już tam wolę "swoje" frywolitki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna serwetka, podziwiam precyzję i mistrzostwo wykonania:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna serwetka uroczy ma wzorek :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto było bo serweta jest piękna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna, przepiękna. Serwetki na drutach zachwycają mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieziemsko piękna serweta!Po prostu marzenie... Uwielbiam serwety na drutach, ale niestety sama nie potrafię.Gratuluję talentu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. No to teraz wabi mnie :))) Jest bardzo ciekawa :) Oby kupujący nie skąpił kasy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło u Ciebie, zachwycam się każdą twoją pracą.
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna serwetka !, lubię się uczyć , ale tego chyba nie dam rady....Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wrzesień jakoś wyjątkowo umknął mi, nadrabiam zaległości w podglądaniu koleżanek blogowiczek i na takie piękności od razu natrafiłam. Piękna jest. Piękna bardzo,

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie mam ten wzór ale nie wiem co i jak z tymi łuczkami pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...