niedziela, 15 września 2013

Urodzinowa serwetka dla Bożenki

Dziś jest ten szczególny dzień, dzień urodzin Bożenki. Bardzo chciałam zrobić Bożence miłą niespodziankę, podarować  coś czego sama nie robi. Powiem, że łatwo nie było, bo co można podarować mistrzowi technik wszelakich ? Po długim namyśle postanowiłam zrobić serwetkę na drutach, bo wiem, że Bożenka ich jeszcze nie robi. Jest to druga co do wielkości jaką udało mi się do tej pory zrobić i powiem nieskromnie, że się bardzo udała ;)
Wzór z internetu,  nici bawełniane , druty 2,5.
W minionym tygodniu otrzymałam wyróżnienie od Ursy i Teni, za które bardzo dziękuję :)
Wg zasad powinnam przekazać je dalej, ale jest to zbyt trudne, najzwyczajniej w świecie nie potrafię wyróżnić tylko kilka blogów. W związku z powyższym przekazuję je wszystkim, którzy do mnie zaglądają :)

27 komentarzy:

  1. Taka piękna serwetka jest wspaniałym upominkiem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta Bozenka szczęściara. Cudna serweta, marzenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu serwetka jest śliczna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia , piękna serwetka .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta,muszę kiedyś spróbować i ja udziergać takie cudo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Upominek zapewne trafiony . Piękna serweta i pięknie wykonana.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna serwetka! Na pewno podoba sie obdarowanej! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka zwraca uwagę, jest śliczniusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetka cudna,powiem wprost majstersztyk Bożenka bardzo uradowana :)Gratuluję wyróżnienia, pozdraiam i buziaczki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna serweta. Taki prezent to jest to :)
    Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. To się nazywa prezent - śliczna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno u Ciebie nie byłam, a tu takie cudeńka. Twoje mitenki zawsze mnie zachwycały, a teraz jeszcze takie śliczne serwety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. serweta jest mega :) A moje druty nadal leżą i czekają aż się nad nimi ulituję ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Joasiu, piękna ta serweta i jeszcze na drutach, czego nie potrafię!

    OdpowiedzUsuń
  15. No,no .....piękna , a ja na drutach jeszcze nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna serwetka, wspaniały prezent!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam serwetki na drutach.poniewaz jest to dla mnie technika nieosiągalna.Szydełko tak ,ale druty?Dlatego podziwiam.a obdarowana na pewno zauroczona prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, tylko że nie powiedziałabym, że ich jeszcze nie robię, a raczej, że ich nigdy robić nie będę. Są piękne, jednak trzeba im poświecić czas , bo wzory są skomplikowane, a ja zbyt często odrywam się od robótki, żeby nie wcisnąć jakiegoś błędu. Dziękuję, za obdarowanie mnie takim rarytasem w Mistrzowskim stylu i wykonaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna serweta. Gratuluję zdolności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...