czwartek, 12 września 2013

Wymiankowe mitenki dla Bożenki

Jakiś czas temu umówiłyśmy się z Bożenką na wymiankę. Bożenka zrobiła dla mnie przepięknej urody, elegancki z mistrzowską perfekcją komplet do chrztu, a moim zadaniem było zrobienie mitenek. Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że mitenki są już na miejscu, zatem chwalę się
zrobiłam 3 pary, każda z innej włóczki, pierwsza ciemny popiel, akryl z domieszką wełny, mogą podgryzać, ale może tylko troszkę
druga jasny popiel, 100% akryl
trzecia szaro-bura, 100% akryl
wzory moje własne, wszystkie na drutach pończoszniczych nr 2,5

12 komentarzy:

  1. Prześliczne i jakże potrzebne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj potrzebne, potrzebne i bardzo eleganckie, wiem bo jestem również szczęśliwa posiadaczką takowych mitenek.Teraz i Bożenka na pewno jest szczęśliwą :) pozdrawiam i buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mitenki są modne i bardzo praktyczne a te do na dodatek bardzo ładne.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne mitenki no i na czasie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i takie starannie wykonane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, niestety nie mogę podziękować Ci na Twoim blogu, coś się chyba dzieje na blox-sie
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. rękawiczki czas zacząć , twoje świetne mitenki mi przypomniały o konieczności tworzenia :) zapasów rękawiczkowych w tamtym roku nie zostały mi ani jedne , jak to się mówi ..... szewc bez butów chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He,he, skąd ja to znam, też niewiele mam, została mi tylko jedna para, bo się zaparłam i nie oddałam ;)

      Usuń
  8. Na pewno się spodobały bo są prześliczne:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mitenki przypominają, że chłodek już nadchodzi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, och...i tak w kółko...są wspaniałe!!!! Zazdroszczę Bożence :)

    P.S. Przepraszam, że zapomniałam dodać Twojego bloga w liście z podziękowaniami...w każdym razie mój błąd naprawiłam :)

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...