poniedziałek, 2 września 2013

Morska serwetka i pierwsza wężowa bransoletka

Witam po przerwie :)
Ostatnio niewiele robię, ponieważ są sprawy ważne i ważniejsze, które trzeba w trybie natychmiastowym załatwiać przez co przyjemności schodzą na drugi plan.
Ale udało mi się wykroić troszkę czasu i coś tam, po malusiu zrobiłam.
I tak powstała "morska" serwetka
nazwa wymyślona przeze mnie,  już w trakcie jej robienia, jak przybywało robótki, miałam takie skojarzenia z morską falą, a może tylko mi się morze marzy i dlatego ?
Podwójna bezimienna nitka, druty 2,5, średnica 33 cm.
Zrobiłam też pierwszą wężową bransoletkę, troszkę koślawą, ale jak na pierwszą to i tak super mi wyszła
Małymi kroczkami robię wymiankowy podarunek dla Bożenki i już niedługo się pochwalę :)

20 komentarzy:

  1. Serweta rzeczywiście przypomina morską falę! A bransoletka wyszła pięknie!u mnie przyszła kolej na kulki koralikowe:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka morska na 100% :))
    Gdzie Ty Kochana widzisz jakieś koślawości??? Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Morska serwetka pięknie wyszła i bransoletka mimo, że pierwsza również.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka piekna, bransoletka w ladnym kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta i bransoletka również. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tez bardzo sie podoba ta serwetka, kolor niespotykany ale bardzo dobrze pasuje do tego wzoru serwetki:)) i do tego bransoletki zaczełas robic...ja nie wiem skad w tobie tyle zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka jest piękna i kolorek od razu mi się spodobał:) a bransoletka wyszła idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ta serwetkę robiłas kordonkiem cieniowanym,czy to efekt fotografowania?Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są melanżowe nici, nawet się nie spodziewałam, że uzyskam taki efekt.
      Fotograf ze mnie kiepski i nie mam pojęcia co i jak zrobić żeby uzyskać taki efekt, ale miło, że masz wiarę w moje umiejętności ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Przepiękna serwetka w świetnych kolorach, też mi się z morzem kojarzy, bransoletka też śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazwa serwetki adekwatna do kolorków, a wykonanie - marzenie, w " życiu Warszawy " bym tak nie wydziergała. Bransoletka super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to mówi ???
      Bożenko, Ty potrafisz wszystko !!!
      buziaki

      Usuń
  11. Ślicznie wygląda ta serwetka :)) i bransoletka prezentuje się pięknie :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna serwetka i bardzo udana bransoletka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka jak zwykle rewelacja, kolorek cudo :) oo i zaczynasz zabawę z koralikami, no proszę jak ślicznie wyszła bransoletka :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. ładniutka morska serwetka !

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mi się zdaje że żmije to kolejny etap wtajemniczenia dla każdej dziewiarki /rękodzielniczki i mimo że wiele się zarzeka że nigdy i w ogóle i za nic to i tak większość prezentuje gotowe bransoletki. Ja nawet nie udaje że nie zamierzam - materiały leżą w kolejce ;-)) Bawełna na serwetki też....ale puki co parę innych spraw na głowie/drutach. Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, piszesz o mnie ?? bo ja się strasznie zarzekałam, że robić nie będę, nigdy, ale to przenigdy, do czasu, aż dostałam taką bransoletkę od Janeczki. Moja córcia wypytała mnie czy samemu można taką i juz nie było odwrotu ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...