niedziela, 18 sierpnia 2013

Ozdobny komplet do chrztu

Frywolitki nie są moja mocną stroną, ale w blogowym świecie są niezwykle utalentowane i przyjazne osóbki, dla których ta technika jest łatwa i przyjemna :) Dlatego też,  poprosiłam Bożenkę o pomoc, która z niezwykłą starannością wykonała ozdobny komplet do chrztu dla mojego wnusia.
zdjęcia zapożyczone od Bożenki,
moim zadaniem było uszyć szatkę, niestety nie zrobiłam zdjęcia samej szatki, mam jedynie takie zdjęcie, ale widać  jak pięknie koronka zdobi szatkę
do całości brakowało jeszcze męskiego akcentu, więc uszyłam pierwszą męską muszkę
tu w towarzystwie ozdoby na świecę w wykonaniu Bożenki
Bożenko, jeszcze raz ogromnie Ci dziękuję :)))

20 komentarzy:

  1. Przepiękny:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby. Zachwyciłam się i pobiegłam na bloga wykonawcy cudności. Twoja praca z szatką i muszką jest też zachwycająca. Wszystkiego co dobre dla wnusia. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet taki delikatny i bardzo pasujący na chrzest.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw świetny, a mały mężczyzna w muszce musi wyglądać przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy elegant z Twojego wnusia:)))pięknie wszystko wygląda:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ozdoby frywolitkowe. Bożenka to zdolniacha. Ale uszycie szatki i męskiego akcentu też świetne. Brawo.
    Wszystkiego najlepszego dla wnusia, dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna praca wykonana do chrztu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziak :) Jaka Bożenka jest utalentowana w kierunku frywolitki, to ja wiem, cudne prace robi. Pięknie doszyłaś koronkę do szatki.Muszkę pięknie uszyłaś, no bo w końcu to dżentelmen ;)Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że mogłam sprawić choć odrobinę radości. Wszystkiego najlepszego dla wnusia, córki i Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze jest mieć Taką Bożenkę...
    Twoją pracę też widać... Jednym słowem wszystkoładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancka mucha a frywolitkowe ozdoby cudowne. Wszystkiego co najpiękniejsze dla wnusia:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenka spisała się na medal, ale ten Cud spowity w koronki najbardziej mnie wzruszył :)))
    Męski akcent trzeba koniecznie zachować na pamiątkę po wsze czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejho! Serdecznie zapraszam do udziału w mojej rozdawajce na blogu. Zasady są bezbolesne i nie trzeba im poświęcać wiele czasu, a do wygrania jest piękna szydełkowa kolia o wartości 45zł. Zajrzyj na http://schen-rekodzielo.blogspot.com/2013/08/pierwsze-candy-u-schen-handmade.html Szczegóły na stronie ;) A... nagrody są aż trzy :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszka super a ozdoby frywolitkowe rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nadrabiam zaległości blogowe...
    I po prostu musiałam zatrzymać się na tym wpisie.
    CUDA frywolitkowe pokazałaś:)!!!
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...