wtorek, 4 lutego 2014

Na zimowe mrozy

Mróz nie odpuszcza, jednak zima zagościła na dobre. Dzisiaj rano na moim termometrze był -10 stopni. Choć słoneczko przypomniało sobie o nas i od dwóch dni świeci i grzeje, dzięki czemu chociaż w dnień jest troszkę cieplej, to i tak nie lubię zimy, śnieżnej ciapy na chodnikach, gdy trzeba je slalomem pokonywać, ale cóż, przecież o tej porze roku to normalne. Pocieszam się jednak, że jeszcze luty i marzec, no i może kawałek kwietnia, i będzie wiosna, hurrraaaa ;)
A póki co trzeba się ogacać od stóp do głów, bo choróbska szaleją. Dlatego też zrobiłam kolejne rękawiczki
oczywiście z polarową wkładką
powstały z połączenia 2 motków grubej włóczki

druty pończosznicze nr 4,5, niby powinny być grubsze, ale chciałam żeby splot był bardziej gęsty bez prześwitów, z efektu jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że właścicielka też :)

34 komentarze:

  1. Wspaniałe ! Uwielbiam ciepłe rękawice. Bo co jak co, ale ręce muszę mieć zawsze w cieple ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, coś Ci się pomyliło z tym odliczaniem do wiosny. Minie luty i już wiosna. Rękawice na pewno jeszcze sie przydadzą, ale do wiosny już bliżej niż dalej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam Cię za słowo, bo strasznie nie lubię zimy i wiosny już mi się strasznie chce :)

      Usuń
  3. Super rękawiczki! Jako właścicielka byłabym bardzo szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz musi być cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawice są super:))u nas zima trochę zelżała i jest całkiem przyjemni:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne:) ciepłe:) oby w tym roku się już nie przydały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę ,że tej zimy już Ci się nie przydadzą , ale za rok jak znalazł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rękawice super, cieplutkie i pięknie wykonane. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz to żaden mróz Ci nie podskoczy :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Divne rukavice,super za hadno i zimu!!!
    Pozdrav.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Joasiu... u mnie też mrozi... konkretnie !
    lubię takie ciepłe rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też śniegu po uszy choć mrozu nie ma chyba, a takie rękawiczki z jednym palcem są cieplejsze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie cieplutko, wczoraj było +7 ale nie pogardziłabym takimi rękawicami - fantastyczne:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  14. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! Chłopiec choruje na nowotwór i bardzo, bardzo mocno potrzebuje naszej pomocy, pokażmy, jak duża siła tkwi w blogerach!! Więcej informacji na blogu

    OdpowiedzUsuń
  15. No moja droga, w grudniu miałaś wiosnę, to pora troszeczkę zimę pogościć :) Rękawiczki zarąbiste i cieplutkie jak widać, będzie ciepło oj będzie :) buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne , swoja drogą rękawiczek nigdy dość ja co roku gubię od 2 par do 3 :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...