wtorek, 25 lutego 2014

Olimpijskie czapki

Muszę się pochwalić !!! Spotkałam się dzisiaj z naszymi olimpijczykami. Radości, uścisków i gratulacji moc. Opowiedzieli mi chyba wszystko co się działo, jak wygląda życie w miasteczku olimpijskim, jakie emocje im towarzyszyły przez cały pobyt, jak byli traktowani. Ogólnie należy powiedzieć, że to była bardzo udana impreza, pod każdym względem. Jedynie przykro, że akurat moi ulubieńcy nie stanęli na pudle, ale był to ich pierwszy raz, no i dyscyplina mało popularna, bo saneczki, brak sponsorów, brak pieniędzy itp, itd ...  Ale nie jest źle ósme miejsce w sztafecie. Ja jestem dumna !!! Przed nimi teraz miesiąc odpoczynku i do pracy. Będą trenować by za cztery lata poprawić wynik, a ja będę im wiernie kibicować.
Oprócz pogaduszek były też oględziny, znaczy poprosiłam żeby pokazali mi czapki, o których tyle dyskusji na wielu forach. Oto one
na prawdę są cudne, mięciutkie i milusie
obejrzałam dokładnie i zdradzę tajemnicę, ta czapka jest zrobiona najzwyklejszym ściegiem ryżowym, bez żadnych ściegów patentowych i innych kombinacji. Zatem kto chętny niech robi. Gdyby były jakieś pytania, to proszę pytać.
W dowód uznania za osiągnięty wynik moja córcia z koleżanką przygotowały chłopakom medale

12 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę - też chciałabym z nimi pogadać o wrażeniach z tak wielkiej imprezy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla saneczkarzy i saneczkarek! Oglądałam sztafete i uważam że jak na pierwszy raz to bardzo dobrze im poszło! A co ze mało znana dyscyplina? Ja ze sportów zimowych to tylko na sankach z gorki:-) to z olimpijskich dyscyplin, bo jeszcze ze sportów zimowych preferuje lepiej jest bałwana:-D jako dziecko uwielbiam siadać przed telewizorem i oglądać saneczkarzy, bobsleistow i skeletonistow - i w zakręty wchodzilam razem z nimi:-) pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe spotkanie! Stroje naszych olimpijczyków bardzo mi się podobały, czapki również :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że mogłaś porozmawiać z naszymi olimpijczykami :-) Nie powiem... troszeczkę Ci tego zazdroszczę... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał,super spotkanie!Uprzejmie zazdraszczam:)))Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. To musiało być fantastyczne spotkanie:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O łał, Ty to masz znajomości !
    Pewnie było fantastycznie. Uściski dla Wszystkich, olimpijczyków też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no ...ma się znajomych sławnych!!!!!!!!!!!!!!!!! Mówisz, że to zwykły ryż????? :)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. łoł super spotkanie, tez uprzejmie zazdraszczam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. suuuper! fajnie mieć relację z pierwszej ręki, a nie tylko z tv ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkanie wspaniałe, tylko mogę Ci pozazdrościć ;) Również gratuluję chłopakom, za cztery lata staną na podium, wierzę w to :) Czapki piękne, teraz czekamy na olimpijki w Twoim wykonaniu :) a medale, wprost marzenie, wspaniale to dziewczyny zrobiły, pozdrawiam cieplusio :) buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alem Ci zazdraszczam:)
    Buziaki, Marlena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...