czwartek, 15 października 2015

Zakupy pod kontrolą ;)

Czy Wy też tak macie, że idziecie do sklepu po chleb, a wychodzicie z połową sklepu ? No, może przesadziłam, ale zawsze zawsze kupuję więcej niż zamierzałam i nic już na to nie poradzę, tak mam i już ! Ale nie to, że kupuję byle co, po prostu zawsze wpadnie mi w oko coś co będzie mi potrzebne ;) A że jesień jest dla mnie okresem różnych przemyśleń, to postanowiłam, że najwyższy czas kontrolować  codzienne wydatki. I znalazłam na to sposób - uszyłam torbę na zakupy z "kontrolerem" ;) Prosta i szybka robota, a efekt :

Drugą taką samą uszyłam w imieninowym prezencie dla mojej psiapsiółeczki Jadzi i wiem, że już dotarła i cieszy właścicielkę. Jak wiecie, Jadzia jest miłośniczką kotów, więc dostała też świecznik z kotami. Wzór zgapiony z facebooka
i świeci, i w dzień i wieczorem
dołączyłam życzenia
kartka mojego pomysłu, dużo zabawy, a efekt oceni solenizantka :)
Jak widać ostatnio niewiele robię, ale jaka pogoda, taki nastrój do pracy ;) 

16 komentarzy:

  1. Lampion i kartka urocze, ale to torba mnie zachwyciła- super ! I przesłanie - jeśli o mnie chodzi- bardzo aktualne :-) Ja największego amoku dostaję na rynku i nawet jak pójdę z listą zakupów , to ledwo czołgam się do samochodu, objuczona jak stado wielbłądów. Dobrze, jeśli uda się na raz donieść wszystko ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, torba świetna. Kiedyś jak pozwolisz zrobię sobie podobną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, rób ile chcesz, Ty robisz to najlepiej :)

      Usuń
  3. Torba genialne, a świecznik prześliczny, elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torba :-) Idealna dla mnie ;-)
    Lampion z kotami doskonały :-) Zakochałam się w nim....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świecznik jest genialny! Zyvze udanych zakupów z nową torba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły i świetne powstały prace:) chyba i ja powinnam sobie na torbie sentencje napisać bo za dużo kosmetyków gromadzę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka torba, a raczej taki napis powinien mi towarzyszyć zawsze wtedy, jak zaczynam kupować przydasie robótkowe :) Super torba, świecznik i karteczka również super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prezenty są super, ale napis na torbie rewelacyjny , tylko że w trakcie zakupów raczej go nie widzisz , więc obawiam się nie zadziała :-) Najlepiej wysyłaj na zakupy męża z kartką na 100% nie kupi nic innego :-))))))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, dziękuję Ci za pamięć, życzenia i cudne prezenty. Torba przewspaniała, trafiłaś w 10. Koty na świeczniku bajeczne, cala reszta prezentów wspaniała.Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, cała przyjemność po mojej stronie :)) Mam nadzieję, że nasze torby będą się spisywać jak należy ;)

      Usuń
  10. Wspaniała torba i jaka życiowa :) świecznik piękny i w sam raz na długie jesienne wieczorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka bardzo mądre przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z taką torbą na pewno łatwiej będzie zaoszczędzić troszkę kasy i poskromić niemądre zapędy :)))
    Reszta prezentów też fajniutka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...