wtorek, 28 czerwca 2011

Zajawka.........

Robię cardigan, z szarej MIMOZY. Postanowiłam, że rękawy będą wrabiane od góry i bezszwowe, więc są. Podpatrzyłam na blogu, na którym MaBa w bardzo przystępny sposób tłumaczy jak tego dokonać i skorzystałam. Myślałam, że to bardziej skomplikowana sprawa, a tu proszę jaka łatwizna.
Dziękuję i polecam wszystkim, którzy chcą, a jeszcze nie wiedzą jak to robić.






Ściągacze robiłam włoskim sposobem


Niestety nie potrafię jeszcze wykończyć ich taką metodą na dole, musiałam więc dorabiać ściągacze rękawów i doszyć, ale poszło bez problemów. Już kiedyś doszywałam skracając lub przedłużając swetry.





Pierwotnie plisa miała być robiona w poprzek, ale w trakcie robienia zmienił mi się pomysł i będzie wzdłuż. Dorabiam ją tak jak rękawy. I powiem Wam, że bardzo jestem zadowolona z tej zmiany, ponieważ nie trzeba liczyć rzędów, dzięki czemu nie ma mowy o pomyłce, robi się ją szybko i bez problemów.





Cardigan już na finiszu, jeszcze tylko dokończę pliskę, przyszyję guziki, zszyję boczki ( bo nie pomyślałam, że mogę je bezszwowo zrobić) i blokowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...