wtorek, 11 września 2012

Już ostatni....ufff

czyli koniec wyszywania lawendowych obrazków, przynajmniej w tym roku. Bo to już trzeci, z zamówionych przez moją córcię, i ostatni. Ten zostawiłam sobie na koniec, bo myślałam, że pstryk.... i pójdzie. I nic bardziej mylnego, ten był najtrudniejszy, strasznie długo go wyszywałam. Na szczęście wystarczyło mi cierpliwości, choć był moment, że chciałam zrezygnować. Teraz wsadzę go w kopertę i na PP. Córcia już czeka, bo to nie koniec zabawy, trzeba jeszcze "ubrać" obrazki w ramki. Póki co pokazuję na "golasa", a jak się "ubiorą" pokażę jeszcze raz
zdjęcie nie oddaje prawdziwych kolorów, bo jak zwykle mój aparat lubi płatać figle ;)
Muszę się jeszcze pochwalić, dzisiaj rano dzwoni do mnie Jadzia i mówi tak :
- Leć do skrzynki !!!
- A po co??
- Leć nie, gadaj !!! nara, pa.
I koniec rozmowy. Z lekka zbaraniałam, ale posłusznie zjechałam na dół. Zaglądam do skrzynki, a tam coś się bieli !!! Wyciągnęłam i pędem na górę. I wiecie co?? aż mi ciary przeszły i oczka się zaszkliły... ze wzruszenia oczywiście:)
Czyż ten słonik nie jest słodki ?????? Kapelusik cudny, już znalazł swoje miejsce, biedroneczki wykorzystam do .......... karteczek ?? może, ale nie koniecznie. Cukierasy, no takich to jak żyję nie jadłam :)
Jadzia mi pocieszajki przysłała, bo wie dzieweczka, żem okrutnie zapracowana ostatnio i ciągnę, ostatkiem sił ciągnę.
Jadziu, serce moje, już dziękowałam, ale przyjmij tą drogą gorące uściski i podziękowania.

10 komentarzy:

  1. Ta lawendowość jest przesympatyczna :)
    No i oczywiście gratuluję milutkich prezentów.
    Zapraszam też do siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft czarowny, jestes wielka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To miło jest mieć taką przyjaciółkę:)obrazek bardzo mi się podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawendowy obrazek śliczny, już wyobrażam sobie wszystkie razem, koniecznie pamiętaj:)
    Wspaniałą masz psiapsiółke:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny lawendowy hafcik i piekne prezeciki dostalas .Pieknego dnia Tobie zycze ,takiego na luzie i pelnego relaksu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lawendowy hafcik prezentuje się bardzo ładnie:)) Bardzo fajne są takie niespodzianki:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek śliczny, prezenty zawsze są miłe

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik :) A takiej Jadzi to zazdroszczę oj chciała bym mieć i koło siebie taką osóbkę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na ubraną lawendę, ciekawe jaką ramkę wybierzesz :)
    a koleżanka super niespodziankę zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOO jaka cudna lawenda, nawet na golasa wygląda uroczo :) Bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci odrobinę radości i mogłam podarować rybki odpustowe, u nas Ci tego pod dostatkiem ;) nawet wędki nie potrzeba mieć hihihih pozdrawiam i buziaczki zostawiam.
    ps.czekam na kolejną lawendę, ale już nie xxx ups......

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...