sobota, 15 września 2012

Podusie dla Tomasza

Uszyłam kolejne podusie, tym razem dla mojego Tomasza.
Takie drobne szycie, to sama przyjemność. Materiał wybrany przypadkowo, a okazało się, że w kolorach stroju treningowego mojego dzielnego hokeisty
Tomasz ma 5 lat, a na lodowisku radzi sobie wyśmienicie. Byłam, widziałam, wiem co mówię :) i jestem bardzo dumna !! Cały rok, trzy razy w tygodniu, a latem pięć, chodzi na treningi i mimo tego, że często hamuje całym ciałem, nie poddaje się, nie marudzi, no zuch nad zuchy.


12 komentarzy:

  1. fantastyczne! i ta kolorystyka! a Tomaszowi życzę dużo goli! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna podusia! Gratuluję takiego hokeisty i życzę błyskotliwego rozwoju kariery sportowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Tomka:))podusie bardzo ładne.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla ambitnego wnusia ...
    a podusie urocze :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne podusie dla Tomcia uszylas!
    Kocham hokej!Jestem wiernym kibicem wiec Tomaszkowi samych sukcesow zycze!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podusia dla fajnego faceta

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszki są świetne, ale ja jestem pod największym wrażeniem zaangażowania tego małego przystojniaka. Niejeden dorosły by nie wytrzymał z treningami o takiej częstotliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. To niesamowite, że Tomasz tak bardzo się zaangażował, bo w tym wieku dzieci często są marudne i lubią zmiany ;) Szczerze podziwiam!
    Poduszki bardzo fajne, z ciekawym nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog pozwól że się rozgoszczę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. MMMM jakie słodkie podusie.Tomaszek zuch chłopak i dzięki babuni będzie miał kolorowe sny :) pozdrawiam Was oboje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne poduchy i trafiłaś idealnie z kolorkami:))

    OdpowiedzUsuń
  12. poduszki też fajne! pozdrowienia dla młodego hokeisty ! też mam w domu jednego tylko "nieco" starszego ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...