środa, 9 kwietnia 2014

Urodzinowe serca

Wśród moich znajomych kwiecień jest szczególnym miesiącem, ponieważ prawie codziennie ktoś ma urodziny. Muszę pilnie zaglądać do kalendarza by nie pomylić, którego dnia czyje święto.
A ostatnio do grona jubilatów dołączyła koleżanka mojej córci i dla niej właśnie dzisiejsze drobiazgi, pełne serc.
Serducho
i serwetka też pełna serc
Jubilatka jutro świętuje, ale prezent już przygotowany, czeka tylko na opakowanie :)

Zapraszam na moje Niespodziankowe rozdanie, losowanie już w niedzielę :)

12 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent :-) Cudowna serweta i piękne serduszko.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. serduszko zawsze na czasie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serducho na jeszcze piękniejszej serewetce. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny prezencik! U mnie tez kwiecień i maj to same święta:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszkowe prezenty śliczne. Szczególnie serwetka robiona na drutach mnie urzekła, ale serduszko też fajne.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma jak serducho :).Superowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, Twoje serduszka i serwetki są przecudne !!!!!!!!!!! i każdy kro je ma jest dumny, miedzy innymi i ja mam takowe serducho :) pozdrawiam cieplusio.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne robisz serwetki na drutach. Obie prace śliczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful hearts!!
    Greetings...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty robisz:))a kwiecień to też mój miesiąc urodzinowy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale swietne to malutkie serducho!

    OdpowiedzUsuń
  12. Milusie maleństwo! Mam taką pięknotkę od Ciebie w stałej ekspozycji i cieszy moje oko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...