niedziela, 13 kwietnia 2014

Wyniki "Niespodziankowej rozdawajki"

Przed chwilą odbyło się losowanie. Zanim podam wynik, chcę bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy zgłosili się do mojego Rozdania. Niestety nie mogę, choć bym chciała, obdarować wszystkich, ale przynajmniej jedna osoba, miejmy nadzieję, będzie zadowolona.
A teraz przebieg losowania. Komisja, w licznym składzie, czuwała nad poprawnością losowania.
Szczęśliwy los został wyciągnięty i odczytany
Zwyciężczyni gratuluję i bardzo proszę o szybki kontakt na mój adres e-mail.

Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim biorącym udział w mojej zabawie i zapraszam ponownie, bo być może już niedługo będzie kolejna zabawa :)

12 komentarzy:

  1. no i przegapiłam taki fajny konkursik :(((((( szkoda :( ale serdecznie gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściarze co zgarnęła te skarby:) Najbardziej zazdroszczę tej "drucianej" serwetki:)
    A Tobie Joasiu dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i tak jak Irena zazdraszcam serwetki :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla zwyciężczyni pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję . Zgarnąć skarby od Ciebie to się nazywa szczęście.
    Dzięki za zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, nie udało mi się, jak pech to pech ;) ale gratuluję zwyciężczyni a tobie kochana, dziękuję za super zabawę :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju- wchodze dziś sobie tu na bloga i......... niedowierzam-WYGRAŁAM!!!!! Jestem w szoku,bo dopiero od niedawna podglądam piękności, które tu są prezentowane. Strasznie sie cieszę dziękuję za te piękności. Święta będą cudowne z takimi ozdobami. Bardzo dziekuję też za gratulacje. Aż chce sie żyć po takim poranku. Pozdrawiam wszystkich serdecznie, a w szczególności Panią Joannę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja tez przegapiłam ale gratuluję wygranej i zapraszam na moje Candy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za zabawę, gratuluję szczęściarze:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. No i się doczekałam. Dziś dotarły do mnie wygrane piękności. To są prawdziwe dzieła sztuki-powaga!!! Wielki szacun- wykonanie perfekcyjne!!! Mogę pozazdrościć umiejętności i pomysłów. Jestem strasznie szczęśliwa!!!!!! Święta będą jeszcze piękniejsze. A korzystając z okazji życzę wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...