niedziela, 27 stycznia 2013

Jak Milka ;)

Nadal siedzę w czapkach, rękawiczkach i szalikach, ponieważ przy obecnej pogodzie zapotrzebowanie rośnie. Tym razem córcia przywiozła wełnę z konkretną prośbą dla siebie i mężusia. Miały być 2 pary rękawiczek, szalik i czapka.
Długo prosić nie musiała, bo ja z ogromną przyjemnością robię takie drobiazgi ;)
I tak powstały :
 rękawiczki fioletowo kremowe z plecionką czyli poczwórny warkocz, druty pończosznicze nr 3,5.
w środek obowiązkowo polarowa wkładka
szalik, który miał pasować do wcześniej już zrobionego kompletu, takim kombinowanym ściągaczem  TU
czapkę i rękawiczki zrobiłam pojedynczym ryżem
w rękawiczkach polearek,  niestety niebieski, ponieważ nie znalazłam w swoich zasobach szarości, ale  na szczęście kolorek nie prześwituje
tym razem  oczka nabierałam i wykańczałam włoskim sposobem, pokazanym przez Antosię . Szczególnie w szaliku wykończenie wygląda bardzo ładnie.
Zamówienie już dotarło na miejsce, wszystko pasuje, ku mojej radości :) Mój dowcipny zięć stwierdził, że córcia ma  rękawiczki Milki, no i faktycznie kolory  jak nasza ulubiona czekolada :))

27 komentarzy:

  1. Bardzo piękne i cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe wypełnienie środka, w takich cudach z pewnością jest ciepło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te rękawiczki z polarkiem. Szkoda, że nie umiem czegoś takiego zrobić... ;(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne :) I z tym polarkiem na pewno bardzo ciepłe :) Strasznie lubię kolory milki :D Jej smak z resztą też xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie z polarkiem u mnie dziś by się przydały -24 stopni.
    Śliczne i cieplutkie :) Miłej niedzieli ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne cieplutkie rękawice o reszcie nie mówiąc - ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale robisz rękawiczki śliczne i na dodatek
    z polarem. Szaliczek ma bardzo ciekawy ściągacz. Komplecik też udany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam rękawiczek z jednym palcem( no chyba, że jak dziecko) ale chyba musze sobie takie sprawić bo wydaje mi sie,że jest w nich dużo cieplej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie to hurt ale pięknie zrobiłaś fajny warkocz efektowny pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodatkowym plusem jest ten wszywany polarek! Kolor milki na 100%. Piękne, cieplutkie kompleciki!!! Brawo! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest prześliczne zwłaszcza te rękawiczki z polarem w środku fajniutkie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj bardzo przyjemne udziergi i cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i cieplutkie :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te rękawiczki i jedne i drugie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor i śliczny ścieg :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te rękawiczki, z tym polarkiem napewno cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace wykonałaś a ten polarek w środku to fantastyczny pomysł:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Dotąd ręce marzły mi w rękawiczkach, ale teraz wiem czym je ocieplić :)
    Piękne kompleciki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne rekawiczki jak wszystkie Twoje robotki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. schrupał by taką milkę :) mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z takimi "ciepluszkami" to zima nie straszna :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmmm jak mam cokolwiek powiedzieć, skoro szczęka mi opadła ?Wspaniałe, elegancki, i cieplusie cudeńka :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się zawsze podobało połączenie Milkowych kolorów :) nawet aż tak, że mam takie w sypialni :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...