środa, 7 marca 2012

Serwetki do Wielkanocnego koszyczka

Moje serwetki do święconki mają wiele lat. Najwyższa pora zmienić je na nowszy model ;) Zrobiłam zatem 2,  różnych wielkości. Nie jestem pewna czy o takie mi chodziło, coś w nich mi nie pasuje, ale czasu jeszcze dużo, jeszcze zdążę zrobić inne. Może wpadną mi w oko jakieś ładniejsze ?
Większa ma średnicę 33 cm, mniejsza 22 cm.
Nici białe, bezimienne, jakieś na dużej szpuli, bardzo cienkie, szydełko nr 0,75.
Zrobiłam jeszcze jedną serwetkę, bez przeznaczenia, tak siłą rozpędu.

Średnica 19 cm.
Nici ALTIN BASAK 50, kolor kremowy, szydełko nr 1.

Bardzo dziękuję za miłe komentarze. Ciesze się, że podobają się Wam moje podkładeczki, przywołujące wiosnę. Jeżeli rzeczywiście, dzięki nim wiosna szybko przyjdzie, to będę szczęśliwa ;)
Pozdrawiam - Joanna

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i pięknie pokazane.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są wszystkie ja bym przy nich została :)))
    Jak masz inne pomysły, to chętnie je zobaczę.
    Też muszę pomyśleć o nowym przybraniu koszyczka.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie zaszalałaś, serwetki śliczne i nie rozumiem, co Ci w nich nie pasuje. Wystarczy tylko trochę zielonego do koszyczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne serwetki. Też robię troche szydełkiem. Zapraszam na mego bloga. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podczytuję twój blog i podziwiam prace.
    I własnie oglądając Twoje śliczne serwetki przypomniałam sobie,że każdego roku obiecuję sobie ,że zrobię nową serwetkę do koszyczka.
    Tym razem chyba mi się uda,bo jest jeszcze trochę czasu.I muszę kupić jakąs gazetkę z robótkami,może znajdę ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo kochana teraz to pojechałaś,serwetki śliczne i pięknie wykonane.Nie szukaj dziury w całym,pięknie będą leżały w koszyczku,ale dawaj,dawaj z przyjemnością zobaczę nowe :) pozdrawiam i buziaczki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne wzory i piękne wykonanie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! U mnie w domu moja siostra produkuje serwetki...ja jakoś gonię z innymi dziergadełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że włączyłaś 5 bieg tak zasuwasz z robotą że ja wysiadam cudne te twoje serwetki pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i delikatne, będą pasowały!Ja obiecuję sobie, że zrobię koronkę, tak dookoła koszyczka, ale na obiecankach się kończy1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że te serweteczki świetnie spełnią swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow Twoje serwetki sa przecudne!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam serwetki wszelakie, twoje są śliczniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetki do koszyczka są przepiękne. I podziwiam za cieniusieńkie niteczki.
    Przy okazji, bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i ... jeśli masz ochotę na jakiś drobiazg wykonany moimi rekami to podaj, proszę, swój adres na maila. Zostałaś moim 100 obserwatorem!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje serwetki są BARDZO PIĘKNE!!!Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, naprawdę cudowne :) Takie równiutkie i dopracowane - szacun :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...