czwartek, 29 marca 2012

Wielkanocna przesyłka :)

Z ozdobami na nadchodzące Święta jestem w lesie, głęboko, daleko........ Nie wiem czy zdążę zrobić wszystko co sobie umyśliłam, niestety :((
Ale, ale ..... nie zostanę bez ozdóbek, ponieważ przemiła osóbka, ogromnego serca i talentu Jadzia, obdarowała mnie swoimi barankami
W przesyłce były też motylkowe przydasie do karteczek, ale nie mogę ich pokazać, ponieważ mam mały problem ze sprzętem. Ostatnio mam same problemy, ze sprzętem oczywiście, ale małymi kroczkami z nich wychodzę :)

Jadziu, dziękuję Ci z całego serca za cudne baraneczki, juz stoją na honorowym miejscu i czekają na podziw moich gości.

9 komentarzy:

  1. Cudne prezenty pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. I ten wyszywany i ten ze wstążeczek śliczne baranki dostałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne prezenty dostałaś:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała dostać takie prezęty:) piękne!!!
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzisz zawsze ktoś pomoże,prezenciki śliczne.Pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna przesyłka wielkanocna!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Baranek metoda karczochowa piekny!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...