czwartek, 17 kwietnia 2014

Jeszcze robię ;)

Już powinnam odpoczywać i szykować się do świąt, ale niestety moje plany się nie powiodły. Wszystko przez prozę życia, złamany palec u nogi. Niby drobiazg, a daje w kość, spowalnia moje działania. Nie użalam się nad sobą, ale źli mnie, że kuśtykam i każdy wymarsz po sprawunki zabiera mi dwa razy więcej czasu, czasu, który miałam poświęcić na robienie ozdób. Nic to, jest jak jest, do wesela się zagoi :) Mimo wszystko udało mi się zrobić troszkę drobiazgów.
Spełniając marzenia mojej psiapsiółeczki, zrobiłam zajączka
jak już poradziłam sobie z zajączkiem, postanowiłam pójść za ciosem i tak powstały kurki
Na specjalną prośbę powstały też skorupki z lnianych nici
i bransoletka dla mojej córci

Z robótkami jestem na finiszu, jeszcze tylko ostatnie drobiazgi i mogę szykować się do świąt :)


23 komentarze:

  1. Wszystkie robótki takie śliczne, takie urocze, że chciałoby się je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazujesz same śliczności króliś uroczy, jajka piękne i bardzo delikatne a kurki niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności :) szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od nie dawna zaglądam do ciebie piękne rzeczy robisz, czy to jest na drutach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Szczególnie podobają mi się te robione na drutach. A te kury... normalnie zakochałam się w nich... Zajączek cudowny! Jakie ma śliczne buty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W zajączkównie jestem zakochana! Jest cudna! Kurki zresztą też :) A skorupki już zagospodarowane i dziś jedna wywędruje do przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj piękne Twoje robótki i to w bólu robione, podziwiam. Miłych, zdrowych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. I zajączek i te kury. Że nie wspomnę o skorupkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne robótki :) sama nie wiem, co podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajączki cudne, a skorupki no wprost się nie mogę napatrzeć...Dużo zdrowia;)))Wiosny i radości wbrew wszystkiemu na ten świąteczny czas...

    OdpowiedzUsuń
  11. Everything is wonderful!!!
    Good luck!
    Happy Easter!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy robisz:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaki ten zajączek a właścicwie zajączkowa jest słodki , super Ci wyszedł. !! A w tcy różowych butach sie zakochałam !!! Po życzenia zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Joasiu cudne robotki pokazałaś. Wszystko wypracowane i dokładne. Zajączek i kurka przecudne !!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajączek i kurka śliczniutkie ! Spokojnych i Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace, bardzo elegancko wykonane! Radosnego świętowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm jak miło, dziękuję Ci stokrotnie, moja kochana, zajączek jest tak uroczy, że nie mogę oderwać od niego oczy, stał się moim nierozłącznym towarzyszem podróżny :) wszystkim się nim chwalę, a co, wolno mi ;) Kogut stoi dumnie na honorowym miejscu i obserwuje całe, przedświąteczne zamieszanie. Kochana, jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję za te śliczności. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jajka z lnianych nici są przepiękne. Bardzo eleganckie i zarazem subtelne. Z jakiego wzoru robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat dostałam od przyjaciółki, jest to bombka przerobiona na jajo.

      Usuń
  19. Piękne skorupki :) Zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. dziergane kurki sa wspaniałe! podobnie jak te lniane skorupki :)
    czy mozesz podpowiedzieć skąd pochodzi wzorek na dzierganą kurkę? :D pliz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wzoru na kurki, zgapiłam je ze zdjęcia znalezionego w internecie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...