czwartek, 9 lutego 2012

Koniakowskie stringi

Jakiś czas temu obiecałam koledze, że zrobię dla jego ukochanej żony koronkowe stringi. Dużo czasu zajęły mi poszukiwania wzoru. Niby w internecie jest ich cała masa, ale nie mogłam się zdecydować, które zgapić. W końcu po długim oglądaniu wiedziałam jedno, maja być koniakowskie !!! ale nie wiedziałam  jak dopasować rozmiar, ponieważ nigdy takich rzeczy nie robiłam, a w domu nie mam eksponatu w takim rozmiarze ;)  Kombinowałam, robiłam, prułam.......... aż w końcu z pomocą przyszła Jadzia. Wymierzyła co potrzeba, podpowiedziała i zrobione !!!!!




Gaciorki są niesamowicie lekkie i miękkie, ponieważ zrobiłam je z cieniutkich nici  bawełnianych  z domieszką akrylu, szydełkiem 0,75.
Jadziu, stokrotne dzięki za pomoc, bez Ciebie nie dałabym rady :))

Bardzo dziękuję za tak liczne, przemiłe komentarze pod poprzednim postem.

12 komentarzy:

  1. hmmmmmmmmm od razu mi się przypomniało jak raz takie zrobiłam i podziękowałam za robotę bo pracochłonna jak nie wiem co ;) :) no ale efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super majteczki ja nie lubię stringów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne! Oj będzie się działo...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie świetne. To chyba na walentynki te majtaski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bomba cudne pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Re we la cja! Solidne i piękne stringi Joasiu! Czy przypadkiem nie na Walentynki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu stringi rewelacja,kolor i wzór super.Cieszę się,że mogłam Ci pomóc.Teraz już masz wprawę i możesz robić na zamówienie,takie gatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, no ... Stanęłaś na wysokości zadania .... supcio stringi.
    Pozdrawiam cieplutko, pa

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudo ;))) bardzo mi się spodobały;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż oczy mi się zaświeciły! Pięknie je zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...