sobota, 18 lutego 2012

Mitenki z ażurem

Chciałam sprawić imieninową niespodziankę Dasi. No i miałam problem, jak zwykle ;)  Na szczęście mam myślące dziecię, które bez namysłu wypaliło - no rzeczywiście wielki mi problem, mitenki zrób. Będzie do kompletu, do tego szala, który niedawno zrobiłaś. Posłuchałam dziecięcia i strzał w dyszkę !!! Dasia bardzo zadowolona, a i moja radość też wielka, bo miło jest zrobić komuś przyjemność :))

Wzór własny. Włoczka  Diament NATURA,100 g/550 m, 80% angora, 20 % akry, druty nr 3.

17 komentarzy:

  1. Takie delikatne...a jednocześnie wyglądają na ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  2. Mitanki śliczne,a że sprawiłaś Dasi radość ogromną to ja wiem, gdyż widziałam to na własne oczy.Będzie dziewczyna miała komplecik :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są. Również byłabym zachwycona takim prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. I najważniejsze, że prezent trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne szaraczki!!!Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne mitenki !!! Ładnie zrobione i ładny kolor!!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne mitenki,delikatne,super wzor i piekne dlonie...
    Serdecznie pozdrawiam Joasiu

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo eleganckie te mitenki ;))) wzór mi się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  9. Joasiu, pięknie się prezentują!Są delikatne, a jednocześnie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjne te mitenki są :-)
    I zazdraszczam manikiuru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne. Pomysł na prezent rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...