poniedziałek, 2 stycznia 2012

Na szczęście, na zdrowie, na ten Nowy Rok ....

Nowy Roku już jest, wielu osobom życzenia składałam, ale z pewnością nie wszystkim i nie z powodu, że nie lubię, że mu źle życzę, nie !!! po prostu nie da się wszystkim życzeń złożyć, nie ogarnia się wszystkiego i już, też tak macie ??? Mam nadzieję, że nikt nie czuje się zapomniany przeze mnie, że wiecie, że życzę Wam jak najlepiej !!! Bardzo dziękuję za życzenia, zarówno te pod poprzednim postem, sms-y, jak i te przysyłane na maila.
A teraz drobiazgi, którymi rozpoczynam moją galerię 2012, zrobione na szczęście, na zdrowie.....dla bardzo bliskiej mi osoby










8 komentarzy:

  1. Przepiękne!!! Najpiękniejsze prace powstają wtedy, gdy robimy je z sercem i myślą o tym kimś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Napewno ucieszą obdarowaną osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorąca czerwień, na pewno takie serce przyniesie dużo szczęścia.
    Pozdrawiam noworocznie -Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne serwetki a to serduszko :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu serwetki piękne,ale serduszko wprost powalające,osoba obdarowana bardzo się ucieszyła z tak wspaniałego prezentu,wiem bo słyszałam :) pozdrawiam serdecznie w nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu chusta robi KARIERĘ JEST WYMACANA ZE WSZYSTKICH STRON ja jestem szczęśliwą posiadaczką!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...