niedziela, 6 września 2015

Urodzinowo

Dzisiaj moja ciocia obchodzi swoje 88 urodziny. Były życzenia, toasty, tort i prezenty. Ciocia była zaskoczona, ale bardzo szczęśliwa, a my razem z Nią. Jak zwykle musiałam zrobić prezent taki od siebie, a że w domu cioci od zawsze były zwierzęta, psy i koty, koty, koty....  teraz są już tylko cztery, to prezent musiał być z kotem.
podusia z bawełnianego płótna
moja pierwsza blaszka
i serduszko, którym udekorowałam główny prezent
Transfery robię od jakiegoś czasu dzięki ogromnej pomocy Anstahe  , a serduszko zrobiłam  pierwszy raz dzięki tutorialowi Jagi
A to pupile mojej cioci - Kitka, największa pieszczocha
Zołza, wygodnicka
Kubuś, największy leniuszek i straszna gaduła
a czwarty nie daje się obfocić, póki co, kiedyś go dopadnę ;P 

28 komentarzy:

  1. Joasiu, duma mnie rozpiera jak patrzę, co stworzyłas. Cudnie, cudnie. A ja zagospodarowuję rameczkę od Ciebie. Sprawiłas mi nią ogromną radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiła w najlepsze ręce, czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  2. Cudowne prezenty zrobiłaś :) Fajny kot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrz może być tylko dumny, z tak zdolnej uczennicy, poradziłaś sobie superowo i nie ma innej opcji, ciocia musiała być zadowolona.
    Ten ostatni kocurek to chyba razem ze mną powinien na dietę przejść ...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Transfery wyszły genialnie , kociak na poduszce i na tabliczce superowe, a serduszko z gazetowych różyczek również bardzo mi się podoba. Myslę, że prezent Cioci sie bardzo spodobał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty :-) Szczególnie podoba mi się podusia :-)
    Koty rewelacyjne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czuję, że teraz posypią sie transfery! Zwłaszcza że poducha wyszła znakomicie! A Danusia twierdzi, że to wciaga :) Piekne prezenty, Ciocia szczęśliwa, o to chodzi przecież, by innych uszczęśliwiać i sobie satysfakcje fundować :)
    Pozdrówko, Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ci te transfery powychodziły! Prezenty [piękne, wyobrażam sobie radość i wzruszenie cioci.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i pomysłowe prezenty zrobiłaś dla Cioci:) Wyobrażam sobie ile radości sprawiłaś obdarowanej:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty i jaka piękna rocznica urodzin Cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne!! Ja też uwielbiam koty! Byłoby mi strasznie miło gdybym dostała taki personalny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna rocznica:)))prezenty śliczne na pewno się spodobały:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne transfery:)
    takie prezenty są najcenniejsze na świecie...bo od serca i z sercem tworzone.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiek piękny, prezenty cudne. Kotki fantastyczne. Taki post w moim guście :) Kocham kotki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały wiek, dużo zdrowia dla cioci. Prezenty przecudne i widać, że od serca. Pozdrawiam cieplutko,buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako iż jestem kociarą, nie muszę chyba pisać, że zachwycona jestem zarówno poduszką, jak i zawieszką.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...